שרת החינוך לשעבר: "ילד חרדי צריך לקבל כלים לחיים"

אסתי פלד No Comments on שרת החינוך לשעבר: "ילד חרדי צריך לקבל כלים לחיים"

שרת החינוך לשעבר ד"ר יפעת שאשא ביטון לאבי מימרן: "אני רוצה שחרדים יקבלו כלים ומיומנויות, ושהמורים יהיו בעלי הכשרה מתאימה, מגיע להם יותר ממה שהם מקבלים, ושכל אחד יוכל לבחור את העתיד שלו" | האזינו

צילום: Mendy Hechtman/POALEI MENAHEM/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע ההסכמים של המפלגות החרדיות מול הליכוד בנושאי החינוך, שוחחה שרת החינוך יפעת שאשא ביטון עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית". "ניסינו לייצר מנגנון שיאפשר לילד חרדי לקבל כלים מתאימים לחיים שיוכלו להתפרנס בכבוד בלי כפייה ובלי לשנות את אורח חייהם. נתניהו פשוט בא ולנתן את התקציב בלי שום התנייה של לימודי ליבה".

"אופק חדש והסכמים שנעשו שחק את התקציבים לחרדים, האוצר עושה את ההסכמים מול ארגונים מאוגדים. לא תמיד מקבלים נתונים מהמוסדות החרדים של ההכשרה של העובדים שזה משפיע על האפשרות להצטרף" הוסיפה השרה לשעבר.

"כל מי שנמצא במוכש"ר סובל מאותם בעיות, זה לא משהו נגד חרדים. לי יש בעיה עם זה שהתנאים יהיו שווים. כי אסור לפרק את החינוך הממלכתי, מחר כל מי שירצה יקים מוסדות חינוך עצמאיים ויקבל תקציב" אמרה.

"אני רוצה שחרדים יקבלו כלים ומיומנויות, ושהמורים יהיו בעלי הכשרה מתאימה, מגיע להם יותר ממה שהם מקבלים, ושכל אחד יוכל לבחור את העתיד שלו".

בעניין חזרתו של אבי מעוז לתפקידו אמרה: "הכסף שנתנו לאבי מעוז זה שוחד פוליטי, אין שום שקיפות לאן הכסף הזה יילך, יש מערכת שמנטרת תכנים במערכת החינוך, למה צריך עוד כסף לזה? כל הכסף הזה שוחד. אף אחד לא יודע מה יקרה עם הכסף הזה".

האזינו:



0 תגובות